Deliver Our Life to U ~3講座~

北海道大学 建築材料学研究室(3講座)の日常をお届けします。

差し入れ

昨年、29期横山様、35期久津那様方より林檎及びドーナツの差し入れを

頂戴致しました。

大変おいしそうな林檎は自宅に持ち帰りする学生も多く、私自身もうさぎ型に

切ったりして美味しくいただきました。

ドーナツは一気になくなり学生の集中力アップ、やる気アップにつながりました

(写真は私が頂いた分です笑)。

大変ありがとうございました。

In last year, we accepted appetizing apples and doughnuts from Mr. Yokoyama of the 29th graduating member and Mr. Kutsuna of the 35th graduating member.

Almost all students in lab. took some apples out to their house. Moreover, I ate some apples cut into the shape like a rabbit .

Besides, doughnuts were also took by students in a moment and they could be our power of activities for everything.

I appreciate your kindness deeply.

 

f:id:sankou-sankichi:20150127151251j:plain

f:id:sankou-sankichi:20150127151258j:plain